30 Kasım 2010 Salı

De La Mim

Arkadaşlar sağolsunlar üşenmemişler, bana özel birkaç soru sormuşlar. O kadar ısrar ettiler cevaplayalım, sır perdesi aralansın. Biliyorum çok merak ediyorsunuz. Sizi daha fazla merakta bırakmaya gönlüm elvermedi.


1-En sevdiğiniz kelime : Müptezel. (söyle bak senin de hoşuna gidecek lskdfj)
2-Nefret ettiğiniz kelime : Boşver. (nasıl gıcık oluyorum bilemezsiniz.)
3-Ne sizi heyecanlandırır? : Aşk. (ciddiyim lan. diğer konularda buz adamım biraz. lskdfj)
4-Heyecanınızı ne öldürür? : Cevabı yok. Heyecanım ölmez pek.
5-En sevdiğiniz ses : Tuhaf ama, sebebi rüzgar olan gıcırtıları çok severim.
6-Nefret ettiğiniz ses : "pıt pıt pıt" çeşmeden damlayan su sesi. :(
7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? : Aklıma ilk gelen şey, haber bülteni sunucusu. (şu an haberleri izliyorum evet. lsdkjfs)
8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmayı isterdiniz? : Bi çöp adam çizebileydim mesela, iyiydi. :/
9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz? : Clark Kent :/
10-Nerede yaşamak isterdiniz? : Plüton'da. lkdjsdlfj Şaka bir yana, deniz olsun yea. 
11-En önemli kusurunuz : Hevesim çabuk kaçabiliyor.
12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz : Çirkefliğim. 
13-Kahramanınız kim? : Güneş.
14-En çok kullandığınız kötü kelime : Mal
15-Şu anki ruh haliniz : Her zamankinden.
16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler : Yaşasın yemek yemek!
17-Mutluluk rüyanız : İddaa'dan tek maçla yatmamış bir nesil hayal ediyorum. (geyiğe mi sardık ne lkdjfhsdklgh)
18-Sizce mutsuzluğun tanımı : Perde asmak. Emin olun hiç mutlu olmuyorum!
19-Nasıl ölmek isterdiniz? : Yaşayarak.
20-Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz? : "okeye dördüncü lazım."


Cevapları okudunuz ve evrenin sırlarına vakıf olmak adına önemli bir adım daha attınız. Kendinizi daha huzurlu ve mutlu hissediyor olmalısınız. (Bu bilgiler wikileaks'te bile yok!!! lskfjsdlfsjf) 

1 yorum:

  1. heyecanınızı ne öldürür? heyecanım ölmez.
    en önemli kusurunuz? hevesim çabuk kaçıyo.

    heves-heyecan ayrı şey taam sustum şlkjh

    YanıtlaSil