19 Aralık 2010 Pazar

Pilav

Gece yemek yemeden uyuyamayan bir insan olarak her gece olduğu gibi dün gece de acıkmışken yemek yiyeyim diye daldım mutfağa, artık ne varsa yemekte onu ısıtayım diye düşünmekteydim. Pilav vardı akşam yemekte. Çok yapmış annem bu sefer. Tencereyi koydum aygaza, altını yakacağım. Annem mutfağa geldi o sırada. "1 tabak yemek için koca tencereyi ısıtma" dedi. Tamam dedim, ufak bi tavaya koyup kendime göre ısıtayım diye düşünerek elimi attım tavaya. Annem durur mu? yapıştırdı cevabı: "1 tabak yemek için pisletme tavayı!" Haydaaa. Pilav bu, soğuk soğuk da yenmez ki kardeşim pardon annecim. lskfjsldfj

Diyeceğim o ki, Clark Kent gibi gözlerimden ışık ışını(oeehh) yayamadığım sürece gece yemekleri derdim hiç bitmeyecek. Ayrı eve çıksam da "yemek yedin mi? ne yedin? makarna yiyip durma" diyecek ki o her annenin en önemli kozudur.

Soğuk soğuk pilav yenmez anne. O tava kirlenecek!

1 yorum:

  1. yedim onu ben. bilirsin yemeden duramam. yirim. :/

    eylendin zaten be. lskdfjslj

    YanıtlaSil