9 Nisan 2011 Cumartesi

Hatırlatıcı.exe

Böyle bir program lazım bana(MAC'de çalışmaması benim problemim değil. Onu da ben mi düşüneyim?!). Dün gece yatağa geçip uyuma ritüeline başlamadan önce aklıma bloga yazacak bir sürü konu ve fikir gelmişti. "Unutmam yea, yataktan kalkıp kalem kağıtla uğraşmayayım şimdi" dedim üşenerek. İyi halt ettim. Tek kelime hatırlamıyorum ameneke! Hepsi uçtu gitti. Konuyu hatırlasam, yazacaklarım az çok aklıma gelecek de yok, gelmiyor aklıma. Şu iki dizeyle selamlıyorum sizi. Çok duygusal da bir insanım.

Zihnimdeki kara delik,
Gelsin artık yeşil erik!

6 yorum:

  1. ben hiç exe jpeg falan uğraşmıyorum, masaüstümde her daim "okulanbeniibne.txt" dosyası oluyor, ertesi güne ait şeyleri oraya yazıp yatıyorum. en olmadı cep telefonunun taslaklar klasörü. mis.

    YanıtlaSil
  2. o tür şeyleri ben de kullanıyorum da, telefonu şarja takmıştım. uzaktaydı... üşendim...

    senin bloğa yorum yapılamiyee. niye kapalı?

    YanıtlaSil
  3. "Yorum" denen olguyu hiç sevmiyorum ben ya. İnsanların bakıp geçmesi, çok hoşuna giderse follow etmesi yeterli benim için.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ahahah banada boyle oluyo hep ya usengeclik :D o iki dizeyede nasıl duygulandım anlatamam oyle boyle degiiil

    YanıtlaSil